Powered By Blogger

29.10.12

Ψυχικά απόβλητα...


Ψυχικά απόβλητα...
ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ!
Σας ευχαριστώ…έχω να διαχειριστώ τα δικά μου!

Κάνω ότι μπορώ, αλήθεια σου λέω! Δεν ενοχλώ κανένα, είμαι γλυκομίλητη και χαμογελαστή. Δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα και δεν κρίνω από την πρώτη ματιά. Παρατηρώ και ελέγχω τους φόβους μου, χωρίς να αντιδρώ σπασμωδικά. Χειρίζομαι τις καταστάσεις επιστρατεύοντας την ευγένεια και την κατανόηση σε κάθε μου επικοινωνία. Ελίσσομαι για να αποφύγω τις κακοτοπιές και τις ανούσιες συγκρούσεις. Έχω συνειδητοποιήσει πια, πως για ότι κι αν νοιώθω, υπεύθυνη είμαι εγώ, ο τρόπος που σκέφτομαι, το πώς αντιλαμβάνομαι τα πράγματα, το τι θέση παίρνω.

Έχω κατασταλάξει, πως η γνώμη σου για μένα, δεν είναι παρά μόνο η δική σου όψη της πραγματικότητας. Κάνω ότι μπορώ για να με εξελίξω. Με παρατηρώ, μελετώ τις αντιδράσεις μου, εξετάζω τα κίνητρά μου και ψάχνω βαθιά μέσα μου για απαντήσεις χωρίς να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου, χωρίς να επιρρίπτω πάνω σου τις ευθηνές για όλα αυτά που δεν μπορώ ακόμη να διαχειριστώ ή να αντιληφθώ.

Στο είπα…κάνω ότι μπορώ… Δεν «παράγω» θυμό, οργή, θλίψη, δεν κρίνω, δεν επικρίνω, δεν ζηλεύω, δεν φθονώ. Κι αν δεν τα καταφέρνω πάντα…εεε τότε όχι…δεν μου φταις σε τίποτα για να εισπράττεις το θυμό μου. Δεν μου φταις σε τίποτα για να ξεσπάω πάνω σου την οργή μου. Δεν μου φταις σε τίποτα για να απορροφάς την θλίψη μου και να «πληρώνεις» τις ανασφάλειές μου. Δεν μου φταις σε τίποτα για να διαχειρίζεσαι εσύ, τα δικά μου ψυχικά απόβλητα.

Εγώ όμως……τι σου φταίω!!!

Διανύουμε μια περίοδο που οι σκέψεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων εκδηλώνονται πια ως ψυχικά απόβλητα. Είναι σημαντικό αυτή την εποχή να βοηθηθούμε και να απορρίψουμε τις μέχρι τώρα λανθασμένες σκέψεις και συναισθήματα, που μας κάνουν να νοιώθουμε, θλίψη, οργή και φόβο και να δώσουμε στον εαυτό μας της ευκαιρία να γίνει πιο «καθαρός».

Ανδριανή Γκομώλη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου