14.3.14

Παναγιώτης Χατζηστεφάνου: Ένας σύγχρονος ανένταχτος προφήτης


Παναγιώτης Χατζηστεφάνου: Ένας σύγχρονος ανένταχτος προφήτης

Όταν προ δεκαετίας ο κ. Παναγιώτης Χατζηστεφάνου, διεκδικούσε "Λευτεριά για το Γιώργο Μοναστηριώτη", "Λευτεριά στην Τσετσενία", "Τέλος στον πόλεμο στο ΙΡΑΚ" και απαιτούσε να καταρριφθεί η "Αυτοκρατορία της Ηλιθιότητας" σε μια Ελλάδα που νόμιζε πως ζούσε το δικό της Fame Story, οι απολιτίκ νεόπλουτοι δεν μπορούσαν να αντιληφθούν. Σήμερα, οι ίδιοι άνθρωποι, που κατέληξαν νεόπτωχοι στην Ελλάδα του Success Story, άργησαν αλλά μάλλον άρχισαν να αντιλαμβάνονται.


-Ποιό θεωρείτε πως είναι το προφίλ του νεοέλληνα και της νεοελληνίδας; Έχει κάποια σχέση με το πρότυπο των Ευρωπαίων πολιτών; ναι η όχι και γιατί;

«Όλη η ερώτηση είναι βασισμένη σε γενικεύσεις που δεν βοηθάνε κανένα. Για χάρη της συζήτησης όμως θα πάρω ως έννοια πρότυπου Νεοέλληνα τον άνθρωπο εκείνο που ταυτίζεται με την κοινή γνώμη όπως αυτή διαμορφώνεται για λογαριασμό των μαζών από τις «τηλεοπτικές» θυγατρικές εταιρείες των επιχειρηματιών που διοικούν τα εσωτερικά της χώρας. Το ‘τηλεοπτικές’ το βάζω σε εισαγωγικά επειδή δεν πρόκειται περί θεάματος παρά μόνο κατ’ επίφαση, αλλά περί εγκεφαλικής χειραγώγησης, κατήχησης και πλύσης εγκεφάλου, υπέρ των συμφερόντων μιας χούφτας ανθρώπων, μέσω συστηματικής παραπλάνησης, απόκρυψης της αλήθειας, αντιπερισπασμού, χυδαίων ψεμμάτων, ψυχολογικών εκβιασμών και κάθε άλλου είδους προπαγανδιστική τακτική μπορεί να σκεφτεί κανείς.
Ο μέσος Νεοέλλην λοιπόν είναι ένας διανοητικά κατεστραμμένος άνθρωπος που έχει πειστεί ότι αυτό που βλέπει στην τηλεόραση είναι μια αδιαπραγμάτευτη πραγματικότητα, ενώ δεν είναι τίποτε άλλο από μια ατέρμονη διαφήμιση που προβάλλεται από μια συγκεκριμένη ολιγαρχία που επιβάλλει με αυτόν τον τρόπο το καθεστώς της. Αυτονόητο είναι ότι ο νεοέλληνας δεν έχει την παραμικρή σχέση με βόρειο Ευρωπαίο, αφού δεν γνώρισε ούτε Αναγέννηση, ούτε Διαφωτισμό, ούτε καν Βιομηχανική επανάσταση. Δεν σημαίνει όμως ότι είναι κατώτερος γι’αυτούς τους λόγους – είναι διαφορετικός, και θα μπορούσε να είναι κατά πολύ ανώτερος, αν φυσικά αυτή η χώρα είχε σχολεία και πανεπιστήμια. Προς το παρόν, έχει κάτι κοτέτσια όπου παίζουν ξύλο κάτι κάφροι».


-Βρίσκετε κάποιο νόημα στο να είναι κάποιος φίλαθλος ή χειρότερα, οπαδός κάποιας ομάδας; Γιατί πιστεύετε πως οι άνθρωποι φανατίζονται σε βαθμό που βιαιοπραγούν και βανδαλίζουν για τα αθλητικά;

«Το να είναι κάποιος φίλαθλος είναι δικαιωματική προσωπική επιλογή του καθένα, και ως εκ τούτου δεν μου πέφτει λόγος για το πως νοηματοδοτείται από τον καθένα. Από εκεί και πέρα, η εύκολη κοινωνικοποίηση και αίσθηση ότι υπάρχει κάποια θέση για σένα σε κάποιον οργανισμό μεγαλύτερο από σένα, είναι πανανθρώπινη ανάγκη, και η ομαδοποίηση δεν είναι παρά μια φυσική της έκφραση. Αυτονόητο είναι πως μια ομαδική διαδικασία, και δη μαζική, θα εμπεριέχει και στοιχεία χάους κάποιες φορές. Το γιατί βανδαλίζουν είναι σαν να με ρωτάτε γιατί υπάρχει πόλεμος – ο άνθρωπος είναι βίαιο ον από την φύση του, και ενίοτε ξεσπάει. Ο καθένας ανάλογα με το επίπεδο, την μόρφωση και τον χαρακτήρα του βέβαια, αν και το να χάνεσαι ως ανώνυμο μέλος μιας ομάδας που καλύπτει την δράση σου βοηθάει να ξεπεραστούν οι όποιες αναστολές υπάρχουν όταν λειτουργείς ως μεμονωμένη μονάδα με συγκεκριμένη ταυτότητα που φέρει και ατομικές ευθύνες».


-Ποιά είναι η άποψη σας για τη θρησκεία γενικότερα αλλά και ειδικότερα στην Ελλάδα; Πώς χαρακτηρίζετε τα "συλλαλητήρια" που γίνονται εναντίον της δημιουργίας Τζαμιών στην Ελλάδα;

«Η θρησκεία δεν είναι τίποτε άλλο από την παραφιλολογία εγκληματικών οργανώσεων που διακινούν όπλα, παιδική πορνογραφία, συγκαλύπτουν κυκλώματα βιαστών παιδιών, καταχρώνται δημόσιο χρήμα, και εκβιάζουν την πολιτική, δικαστική και εκτελεστική εξουσία. Αντλούν την δύναμη της από την εκμετάλλευση της αδύναμης νοητικής κατάστασης των μαζών, από εκείνη την διαχρονική αναπηρίας που απαντάται στα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα λόγω του ανύπαρκτου μορφωτικού επιπέδου των και των συχνών ψυχικών προβλημάτων που παρατηρούνται σε αυτά εξαιτίας της έλλειψης πρόσβασης σε περίθαλψη και φάρμακα.
Η όποια Εκκλησία δεν είναι τίποτε άλλο από τα εκάστοτε φερέφωνα αυτής της παραφιλολογίας, η οποία ελάχιστα μεταλλάσσεται ανάλογα με τις παραμέτρους του πληθυσμού από τον οποίο παρασιτεί.
Η θρησκεία, και η οποιαδήποτε Εκκλησία στηρίζουν φιλοσοφικά την αναγκαιότητα τους επειδή προσφέρουν εύκολες απαντήσεις, κατανοητές και γι αυτό κολακευτικές, για τον κάθε νοητικά στερημένο και ψυχικά πάσχοντα άνθρωπο, που αδυνατεί να επεξεργαστεί το γεγονός ότι η ζωή είναι αινιγματική αξιωματικά. Όσον αφορά τα συλλαλητήρια που γίνονται εναντίον των τζαμιών στην Ελλάδα μου φαίνονται θλιβερές συμπεριφορές ανάλογες με εκείνες των Μουσουλμάνων που καίνε Χριστιανικές εκκλησίες στο Κάιρο».


-Στην εκπομπή «Ζουγκλα», ο κ. Κασιδιάρης δήλωσε πως θεωρεί ότι θα τον ψηφίσουν ομοφυλόφιλοι. Κατά τη γνώμη σας αυτή η δήλωση έχει δόση αλήθειας; Για ποιό λόγο ένας ομοφυλόφιλος να ψηφίσει έναν ακροδεξιό σχηματισμό που μάχεται όλες τις μειονότητες;

«Οι ομοφυλόφιλοι είναι απλά άνθρωποι με μια συγκεκριμένη σεξουαλική ταυτότητα. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι αυτή είναι εγγύηση μιας κοινωνικής και πολιτικής συνείδησης καλλιεργημένης αρκετά ώστε να αντιληφθεί περί τίνος πρόκειται κάποιος σαν τον Κασιδιάρη; Μήπως οι ετεροφυλόφιλοι που τον ψηφίζουν αντιλαμβάνονται; Εν τέλει, κάπως πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι σφάλλετε όλοι εσείς που θεωρείτε τους ομοφυλόφιλους ως ανθρώπους που φέρουν κάποια ουσιαστική διαφορετικότητα από την μάζα πέραν της ερωτικής τους προτίμησης.
Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι φασίστες, αναρχικοί, κομμουνιστές, δεξιοί, σοσιαλιστές και εντελώς απολίτικοι, όπως και κάθε άλλη σεξουαλικής ταυτότητα έχει οπαδούς σε όλους τους πολιτικούς χώρους. Που είναι το περίεργο;
Αν νομίζετε όμως ότι η καταπίεση των ομοφυλόφιλων θα ήταν εγγύηση κάποιας αυξημένης ευαισθησίας και πολιτικού κριτηρίου, και πάλι γελιέστε, αφού οι ομοφυλόφιλοι στην Ελλάδα δεν έχουν το μορφωτικό επίπεδο να συλλάβουν την ακραία τους καταπίεση, νομίζουν ότι επειδή τους επιτρέπεται να φοράνε δημοσίως μπικίνι για λογαριασμό της Αμερικανικής πρεσβείας ότι κατέκτησαν κάτι άλλο εκτός από μια θέση, ως θέαμα, στις ειδήσεις».


-Ποιά είναι η γνώμη σας για το μεταναστευτικό ζήτημα;

«Δεν υπάρχει μεταναστευτικό ζήτημα, υπάρχουν εμπόλεμες και εξαθλιωμένες περιοχές στον πλανήτη από τις οποίες η Δύση κερδοσκοπεί και οφείλει να αναλάβει τις συνέπειες της συμμετοχής της στην δυστυχία τους. Οι άνθρωποι, βάση της χάρτας των δικαιωμάτων τους, έχουν δικαίωμα να μετακινούνται ελεύθερα, και να διεκδικούν το δικαίωμα τους στην ευτυχία και την ελευθερία σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης. Αυτή τη στιγμή τυχαίνει η χώρα αυτή να βρίσκεται υπό Ναζιστικό καθεστώς που κερδοσκοπεί από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης για τα οποία εισπράττει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από την Ε.Ε., η οποία φυσικά κερδίζει από αυτή την ιστορία το να κρατήσει τους μετανάστες μακριά από την Βόρεια Ευρώπη και έτσι προτιμάει να αναθέτει την βρομοδουλειά στους αδίστακτους μαφιόζους που λυμαίνονται το Ελληνικό κράτος και τους ακραία σάπιους μηχανισμούς του».


-Συγκεκριμένα κάποιοι λένε πως οι μετανάστες "φιλοξενούνται" στην Αμυγδαλέζα σε στρατόπεδα συγκέντρωσης που διαθέτουν κλιματισμό και τροφή "τρώνε" τα λεφτά των Ελλήνων. Τι απαντάτε σε αυτές τις γνώμες;

«Αν δεν έχω να κάνω κάτι σημαντικότερο, όπως το να ελέγξω αν είναι καθαρή η άμμος του γάτου μου, συνήθως αναπτύσσω κάποιο πολιτικό σκεπτικό με ψύχραιμα και ορθολογικά επιχειρήματα, όπως «ψόφα Ναζιστικό μουνόπ@νο» ή κάτι συναφές. Ακόμα, ενδόμυχα αισθάνομαι σαδιστική ικανοποίηση, μιας και ο ηλίθιος που τα πιστεύει αυτά, ότι δηλαδή οι μετανάστες του τρώνε τα λεφτά, απλά αφήνει ανενόχλητους τους συμπατριώτες μαφιόζους πολιτικούς να του τα τρώνε, και έτσι τιμωρείται για την κακοήθη βλακεία του σε βάθος γενεών, όπως και του αξίζει».


-Ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων κ.Βαλλιανάτος προανήγγειλε πως θα τελεί γάμους ομοφυλοφίλων εάν εκλεγεί. Πώς κρίνετε αυτή την προεκλογική δήλωση;

«Οι κλασσικές κουτοπονηριές του αχαρακτήριστου αυτού τυχοδιώκτη, για μια ακόμα φορά ποντάρει στην ονείρωξη της κάθε ματαιωμένης συνοικιακής ψηφοφόρου, που λιγώνει με την σκέψη πως ο πρίγκηπας με το άσπρο άλογο θα την περιμένει ανυπόμονα στην άλλη πλευρά της κάλπης. Φυσικά, αυτές οι ψηφοφόροι θα τον ψήφιζαν ακόμα και να ήξεραν πόσο ανασταλτικός και διαβρωτικός υπήρξε ο ρόλος του συγκεκριμένου στην ψήφιση κάποιου νομοσχεδίου που θα αναγνωρίζει βασικά πολιτικά, κοινωνικά και ανθρώπινα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, και θα τον ψήφιζαν επειδή νοητικά αδυνατούν να συλλάβουν το μέγεθος της πολιτικής πλεκτάνης στην οποία έχει συμμετάσχει με σκοπό την αποπροσανατολιστική και κατευναστική διαχείριση της συγκεκριμένης ομάδας, και την συνεπακόλουθη οικονομική τους εκμετάλλευση, αφού τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια έχουν μόνο υποχρεώσεις και κανένα δικαίωμα απέναντι στο κράτος».


-Πού αποδίδετε την είσοδο της Χρυσής Αυγής στη Βουλή; Και πώς πιστεύετε πως θα εξελιχθεί το μέλλον της με τις προφυλακίσεις και τις διώξεις;

«Επανειλημμένα, πολύ πριν την είσοδο της Χρυσής Αυγής, έχω αρθρογραφήσει περί της ανόδου του φασισμού στην Ελλάδα. Είμαι όμως ένας από τους ελάχιστους που αναγνωρίζουν, καταγγέλλουν και κατονομάζουν τον φασισμό σχεδόν σε όλα τα κόμματα που υπάρχουν αυτήν την στιγμή στην άθλια παρωδία κοινοβουλίου που κυβερνάει πραξικοπηματικά την χώρα. Ας το χωνέψουμε όλοι μας επιτέλους, ο φασισμός ήρθε για να μείνει επειδή πολύ απλά ταιριάζει στο χαμηλό μορφωτικό επίπεδο, την ανύπαρκτη ηθική δομή, και την γενικότερη βαρβαρότητα της Ελληνικής κοινωνίας, που απαντάται σε κάθε κοινωνικό και οικονομικό της στρώμα, μάλιστα όσο ψηλότερα, τόσο πιο ακραία. Όσον αφορά τις προφυλακίσεις και τις διώξεις δεν έχω τίποτε να προβλέψω, δεν είμαι μέντιουμ».


-Πώς θα χαρακτηρίζατε την ερωτική συμπεριφορά του Έλληνα και πώς της Ελληνίδας; Είναι άνθρωποι που αναζητούν το σεξ, την συντροφικότητα, το βόλεμα, τελικά τι; Υπάρχει καθόλου αγάπη εκεί έξω;

«Αγαπάτε τις γενικεύσεις, αν και γνωρίζετε ότι δεν ισχύουν. Τέλος πάντων, πάλι για χάρη της κουβέντας, σας ανακοινώνω ότι δεν κάνω σεξ με Έλληνες εδώ και καιρό, παρά μόνο σε στιγμές έκτακτης ανάγκης και πάλι εντελώς μηχανικά, δεν αντέχω να ακούω για ανθυποτελευταίες μπουζουξούδες και φιλοδοξίες που κινούνται μεταξύ πλατείας Καρύτση και ελεύθερου κάμπινγκ, ανοησίες δηλαδή ανάκατες με αναφορές στην μανούλα και στην παναγίτσα.
Είναι πολύ, πολύ θλιβερό το επίπεδο, σαν να κάνεις σεξ με κάποιον που πάσχει από βαρύτατη νοητική στέρηση. Και ναι, υπάρχουν κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις ανθρώπων των οποίων οι αναφορές ξεπερνάνε την τηλεόραση, ωστόσο αυτοί βρίσκονται είτε σε διαρκή θρήνο για την καταδίκη τους να είναι εγκλωβισμένοι εδώ, είτε έχουν συνάψει ανόσιες συμφωνίες με την τοπική αθλιότητα ώστε να επιβιώσουν και έτσι στα μάτια μου είναι συμβιβασμένοι, και ως εκ τούτου, επίσης θλιβεροί».


-Αν μεταναστεύατε μόνιμα κάπου, πού θα ήταν και για ποιό λόγο;

«Ψυχικά έχω μεταναστεύσει εδώ και πολύ καιρό, αφού έχω φροντίσει ώστε να κάψω κάθε γέφυρα με οποιαδήποτε προοπτική διαπραγμάτευσης με το καθεστώς στην Ελλάδα, οπότε ακόμα και αν είμαι εδώ γεωγραφικά δεν συμμετέχω, δεν κυκλοφορώ, είναι σαν να λείπω, και αυτό είμαι σίγουρος ότι ικανοποιεί όχι μόνο εμένα αλλά και άπειρους άλλους. Κυριολεκτικά, εδώ και πέντε χρόνια περνάω το 80% του χρόνου μου στο Βερολίνο, όπου κυνηγάω το μεγαλεπήβολο όνειρο μου - απλά να βρίσκομαι εκτός Ελληνικών συνόρων».


-Ποιό είναι το μεγαλύτερο από τα προβλήματα της Ελλάδας σήμερα; Λύνεται;

«Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι η ίδια η Ελλάδα, και όχι, αυτό δεν λύνεται, είναι σαν να με ρωτάτε αν πρόκειται ποτέ να εκπολιτιστούν οι επαρχίες της Ρουμανίας. Δεν γίνεται να υπάρξει η παραμικρή πρόοδος σε αυτή τη χώρα, επειδή δεν συμφέρει την Εκκλησία που απλά ελέγχει τα πάντα, και τις γνωστές μαφίες που διαχειρίζονται όποια ξένα κεφάλαια περνάνε από την γεωπολιτική αυτή περιοχή προκειμένου να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα των υπερδυνάμεων που τα δίνουν».

ΠΗΓΗ:
Συνέντευξη του Παναγιώτη Χατζηστεφάνου στην Έλενα Φάκου για το gazzetta.gr
Πηγή: Παναγιώτης Χατζηστεφάνου: Ένας σύγχρονος ανένταχτος προφήτης - RAMNOUSIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου