Powered By Blogger

26.6.14

"Λυπάμαι".



artist Vasilis Botoulas

Λυπάμαι. Μία σημαντική λέξη. Μπορεί όμως να μπερδευτεί η ερμηνεία της εύκολα. Γι'αυτό πλέον θα βάζω το "σε" μπροστά της.
"Σε λυπάμαι". Εσένα. Εσένα που δεν ξέρεις τι σου γίνεται.

Εσένα που κοιτάς να μειώσεις για να ανέβεις.
Εσένα που στηρίζεις την ανοησία και δεν εκτιμάς ό,τι αξίζει.
Εσένα, που δεν μπορείς να δεις και να ακούσεις.
Εσένα που η μιζέρια είναι τρόπος ζωής, απαραίτητο συστατικό της επιβίωσης σου.
Εσένα, που αφήνεις τη ζηλοφθονία σου να αποφασίζει για σένα.
Εσένα που τρέφεσαι με τη δική μου στιγμή λύπης για να επιβιώσεις, όπως τρέφονται τα βαμπίρ με αίμα.

Αποφάσισα να μη λυπάμαι, αλλά να ΣΕ λυπάμαι.
Αποφάσισα να μην είμαι γενικώς στη ζωή μου λυπημένη για σένα. Αποφάσισα, να λυπάμαι εσένα συγκεκριμένα και αυτό για λίγο μόνο. Και να πηγαίνω παρακάτω.

Όχι, δεν εγινα αναίσθητη. Απλά είδα ότι τελικά η ανοησία σου, είναι επιλογή σου.
Και εγώ, τη λύπη μου την εκτιμώ και δεν τη χαρίζω σε κανέναν που δεν την αξίζει.

ΣΕ λυπάμαι. Και έτσι, μπορώ και να σε αγαπήσω.


Angie Insomniac - Ramnousia
Πηγή: "Λυπάμαι". - RAMNOUSIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου