Powered By Blogger

20.11.14

Η ανεξήγητη παραφιλολογία των “ειδικών” και η ανάμιξη της πολιτικής ηγεσίας στην ανασκαφή του “λόφου” Καστά (Αμφίπολη)


Εκτός από τις επιταγές της σύγχρονης επιστήμης υπάρχει η κλασική επιστήμη που απαιτεί λογική!
Άλλο είναι η εξέλιξη των επιστημών και η μεταξύ τους συνεργασία κι άλλο η αντικατάσταση των ανθρωπιστικών επιστημών από τις θετικές επιστήμες. Οι θετικές επιστήμες προσθέτουν παραμέτρους, επιβεβαιώνουν, βοηθούν την αρχαιολογία αλλά δεν την αντικαθιστούν!
Η δυτικού τύπου αντιστροφή του δημόσιου βίου διαπερνά πόσο μάλλον και το ΥΠΠΟ. Επιταγή της «σύγχρονης επιστήμης» του ΥΠΠΟ είναι η ύπαρξη «εκπροσώπου τύπου ανασκαφής» ώστε να μιλά αντί του αρχαιολόγου αντιστρέφοντας κατά το δοκούν την άποψη, τις εκτιμήσεις και τα στοιχεία του.
Επειδή η γνώση και το εθνικό συμφέρον δεν μπορούν να στηρίζονται σε ψεύδη ή μισή αλήθεια, η αντιστροφή και η μεθόδευση αποπροσανατολισμού από την αλήθεια είναι εξοργιστική.
Ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο η πολιτική ηγεσία σταμάτησε και μάλιστα στην πιο κρίσιμη τελική φάση εισόδου στον ταφικό θάλαμο, την ανασκαφή του Μακεδονικού Ταφικού Μνημείου στην όαση του Άμμωνος στην Αίγυπτο παρ’ ότι είχε προχωρήσει σε σημαντικές αποκαλύψεις κι όχι ενδείξεις, με επιγραφές τρεις που μαρτυρούν: «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΜΜΩΝΟΣ ΡΑ». Το υλικό που έχει δημοσιεύσει η ανασκαφέας Λ. Σουβαλτζή, η μαρτυρία όσων συμμετείχαν στο έργο και οι πηγές πείθουν. Θα κουραστούν να τ’ ανατρέψουν! Οι ιθύνοντες γνωρίζουν ότι ο Τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου έχει βρεθεί, το ερώτημα είναι ποιος ο λόγος να κρύβουν την αλήθεια;
Τώρα που στην Αμφίπολη έπεσε η αυλαία κι έσβησαν τα φώτα της δημοσιότητας αναρωτιέμαι προς τι το άθλιο θέατρο που παίζεται; Στο ίδιο έργο θεατές.
Να συνηθίζει ο κόσμος στην εικόνα αστυνομικών δυνάμεων στην καθημερινότητα του, στις Εθνικές και Γιορτές της Ορθοδοξίας, τώρα και στις ανασκαφές, στην κατευθυνόμενη πληροφόρηση «εκπροσώπου τύπου ανασκαφής» και της Γ.Γ. όπως του «εκπροσώπου τύπου της κυβέρνησης», σε αποτίμηση ανασκαφής με οικονομικούς όρους όπως αποτιμούν την ανθρώπινη ζωή και κυρίως στον αποπροσανατολισμό από την ουσία… βαπτίζοντας το δάπεδο «οριζόντιο τοίχο σφράγισης» και την αμφισβήτηση συνομωσιολογία. Και όλα αυτά πάντα για το Εθνικό συμφέρον!
Ο Τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου εδράζεται σε βράχο κάτω από τον οποίο υπάρχει τεράστιο ορυχείο χρυσού […] ορυχεία που χρονολογούνται γύρω στο 3.500 π.Χ.[1]
Το Κυκλικό Μνημείο («λόφος» Καστά) της Αμφίπολης στις υπώρειες του χρυσοφόρου Παγγαίου επίσης εδράζεται σε βράχο όπου γεωφυσικές μελέτες ήδη εντόπισαν υπόγειες στοές και θαλάμους. Έχει ενδιαφέρον η μυθολογική αναφορά στον Ορφέα ο οποίος κατέφυγε σε σπήλαιο κάτω από γερό βράχο στις εκβολές του ποταμού Στρυμόνα![2] Η προϊστορική πόλη Εννέα Οδοί (διπλανός λόφος) συνδέεται με τάφους αρχαιότερους της δημιουργίας της τούμπας («λόφου» τεχνητού) που χρονολογούνται από την νεολιθική εποχή (6.000-2750 π.Χ.) μέχρι και τα μισά του 5ου π.Χ. αι. Κι έτσι το εξαιρετικά σημαντικό Κυκλικό Ταφικό Μνημείο ή και Ταφικό Ηρώο κατασκευάστηκε με σεβασμό στις προϋπάρχουσες ταφές και την ιερότητα του χώρου! [3]
Ο κιβωτιόσχημος τάφος «έκπληξη» που βρέθηκε 1,80 μ. κάτω από τις πλάκες του δαπέδου του κτίσματος που έγινε από πάνω του λογικά προϋπήρχε. Οπωσδήποτε το «ανθρωπολογικό υλικό» συνοδεύεται τουλάχιστον από κάποιο αγγείο ή θραύσματά του το οποίο και δίνει τη χρονολόγηση του ενταφιασμού. Η «έλλειψη» του αντικαθίσταται από τις επιταγές της «σύγχρονης επιστήμης» ώστε να συνηθίζουμε τις εξετάσεις του DNA!
Όμως το «κτίσμα» που ανασκάφηκε στο εξαιρετικά σημαντικό Κυκλικό Μνημείο Καστά έγινε για κάποιο λόγο. Συνεπώς ή υπάρχουν στοιχεία και ευρήματα που κρύβουν, διότι οι τυμβωρύχοι όσες φορές και να σύλησαν το χώρο δεν είχαν μαζί τους σκούπες (!) ή η ανασκαφή δεν έχει ολοκληρωθεί και η ευθύνη για όλα αυτά δεν βαρύνει την ανασκαφέα του κ. Περιστέρη αλλά αποκλειστικά την ανάμιξη της πολιτικής ηγεσίας.
[1] Λ. Σουβαλτζη, Ο τάφος του Μεγαάλου Αλεξάνδρου, εκδ. Γεωργιάδης, Αθήνα 2002. Γεωφυσικές έρευνες του καθ. Ευάγγελου Λάγιου εντόπισαν υπόγειες στοές και θαλάμους.
[2] Αθ. Σταγειρίτης, Ωγυγία ή Αρχαιολογία, εκδ. Ελευθέρη Σκέψις, τόμος Δ’, σελ. 190. // Virgilio, Georgica, 4. 507.
[3] Πέπη Λαζαρίδη, Αμφίπολη: στα ίχνη του πρώτου ανασκαφέα Δ. Λαζαρίδη, στο thetoc.gr
http://aienaristeyein.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου