Powered By Blogger

6.4.15

“Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής” μια αυτοβιογραφία



warning
netakias
Τα κείμενα και τα πρόσωπα στα οποία αναφέρονται είναι φανταστικά και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής έγινα πολιτικός χάρη στην διαπλοκή, έχω την καρέκλα μου χάρη στην διαπλοκή, ειμαι απολογητής της διαπλοκής, προβάλλομαι από την διαπλοκή, για την διαπλοκή.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής έλεγα στο ποπολο να παίζει στο Χρηματιστήριο, αλλά έδινα στην διαπλοκή την εσωτερική πληροφόρηση.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να λειτουργεί η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία για να αγοράζουμε συχνότερα νεα προϊοντα ακριβότερα με το δωράκι μου.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής όταν τα κομμούνια του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ενοχλούσαν την διαπλοκή, έβαλα τα στήθια μου μπροστα για να υπερασπιστώ το Κρατος και τους νόμους, που εγώ έγραψα, για να εξαθλιώνω τους πολίτες με τα ακριβότερα διόδια στο κόσμο και να ωφελώ την διαπλοκή τιμωρώντας, τους παραβάτες των νόμων μου
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής φόρτωσα τον προυπολογισμό με 200εκ για ένα άχρηστο Μεγαρο για να κάνω εγώ με την σύζυγο μου την φιγούρα μου.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής προτιμώ να δηλητηριάζω το λαο με Πακιστανικά Γενόσημα παρά να δίνω δουλειά σε Ελληνες που θέλουν να πληρώνονται για να δουλεύουν
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής προτιμώ να πίνω γάλα Γερμανικό να νιώσω Ευρωπαίος παρά το βλάχικο μπανάλ από κτηνοτρόφο συγχωριανό μου και γι αυτό το απαγόρευσα
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής οταν χάρισα την ΑτΕ είπα ότι το έκανα για να σώσω τις θέσεις εργασίας κι όχι για να σβήσω τα θαλασσοδάνεια του κόμματος μου
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής ποτίζω με αρσενικο βρέφη και παιδάκια γιατι η ανάπτυξη είναι ο ελληνικός χρυσός
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θελώ να πληρώνουν φόρους τα κανάλια όπως οι πολίτες γιατί αυτοί μου δίνουν τηλεοπτικό χρόνο όταν χρειάζομαι στις εκλογές κι όχι μόνον
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να πληρώσει για τις μιζες της η Siemens γιατί μπορεί αυριο να χρειαστώ κι έγω
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν βλέπω τον λόγο να ασχοληθώ με την λιστα λανγκάρντ όταν είναι συγγενείς μου μέσα σε αυτήν. Εσείς στην θέση μου τι θα κάνατε;
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να πληρώσει φόρους η Hochtief της φίλης μου της Μέρκελ, όταν μπορώ να τα πάρω από μια αδιαφόρη για μένα γιαγιά στο Πέραμα
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής ψωνίζω πάντα από MALL και με συμφέρει να απελευθερωθούν πόροι βάζοντας λουκέτο στους μικρομεσαίους.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής εκλεισα τα ελληνικά περίπτερα για σας κανώ ευρωπαίους που έχουν μόνο πολυεθνικές υπεραγορές.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής χαρισα τα λιμάνια στους Τούρκους και τα Αεροδρόμια στους Γερμανούς, γιατί η Παγκοσμιοποίηση δεν ξεχωρίζει τους λαούς, τους σβάζει το ίδιο
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής θα ιδιωτικοποιούσα το νερό σας γιατί η βροχή πέφτει σε όλους το ίδιο, αλλά τα δολλάρια μόνο στην τσέπη μου.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής έκλεισα και τα τελευταία ελληνικά εργοστάσια γιατί μόνο από τους Εργολάβους είδα προκοπή κι όχι από το ελεύθερο ανταγωνισμό κι εμπόριο.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω Ελληνική Βιομηχανία Ζαχαρης κάνω δίαιτα.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω λογιστικό έλεγχο του χρέους γιατί έκανα καριέρα και  αποταμιεύσεις με κόπο προκαλόντας αυτό το χρέος.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν θέλω να τρομάζω τις Αγορές όπως το σκυλί που δεν δαγκώνει το χέρι που το ταϊζει.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής ανακεφαλαιοποίησα τις Τράπεζες κι όχι τους Πολίτες γιατι οι πολίτες δεν στέλνουν τα λεφτά τους στις offshore μου
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής κατηγορώ όσους διεκδικούν εργασιακά δικαιώματα για τους διεφθαρμένους συνδικαλιστές τους, που έγω εξέθρεψα ωστε να γίνουν οι συνδικαλιστές τους, όσοι ήταν πιο διεφθαρμένοι
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής δεν φοβάμαι την Παγκοσμιοποίηση, αλλά τους ανθρώπους που ζητούν την ζωή που τους έκλεψα.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής έριξα την ευθύνη στους πολίτες που πήραν δευτερο παντελόνι, για να πάρω εγώ δεύτερη θυρίδα στην Ελβετία, αυτοί με ψήφισαν άλλωστε.
Εγώ το δεκανίκι της διαπλοκής, χωρις την διαπλοκή δεν θα ήμουν ούτε δεκανίκι.

netakias.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου