Powered By Blogger

19.6.14

Γαβριήλ, εμένα εκβιάζουν


Γαβριήλ, εμένα εκβιάζουν

Οι μαφιόζοι της ενημέρωσης και του ιδιότυπου παρακράτους δεν εκβιάζουν τον Γαβριήλ Σακελλαρίδη τόσες μέρες. Δεν εκβιάζουν την Αριστερά. Εκβιάζουν εσένα, εμένα, το παιδί σου, τη μάνα σου, τον κολλητό σου.


Το τι δουλειά κάνουν τι πρεσβεύουν και με ποιους συναλλάσσονται τα έχουν πει και τα έχουν γράψει άξιοι συνάδελφοι οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι εγώ, αρκεί να ρίξει κανείς μια ματιά στις έρευνες του Ιού της Ελευθεροτυπίας. Αρκεί να θυμηθεί κανείς τις περιπτώσεις ανθρώπων που στοχοποιήθηκαν εκβιάστηκαν λοιδορήθηκαν από τους ιεροεξεταστές και δεν αποκαταστάθηκε ποτέ το δίκιο τους έστω κι αν κέρδισαν τις μηνύσεις εναντίον τους.

Εν μέσω μιας τραγικής κρίσης ποντάρουν στο το κοινό της κλειδαρότρυπας, στα πιο φτηνά αντανακλαστικά της ανθρώπινης ύπαρξης. Είναι λογικό θα σκεφτεί κανείς όταν οι δείκτες της εποχής δείχνουν μεσαίωνα να βαράνε οι ορχήστρες την ανάλογη μουσική. Μη βιάζεσαι όμως σου’ χω και καλά νέα.

Πρώτα πρώτα το θάρρος του Γαβριήλ Σακελλαρίδη να βγει δημόσια και να δηλώσει πως οι εκβιασμοί δεν πιάνουν συμβολικά μπορεί να αποτελέσει την απαρχή μιας νέας πορείας για όλους όσους ονειρεύονται μια κοινωνία άλλη. Ένας νέος πολιτικός δείχνει στην πράξη πως αν ψάχνουν θύματα δεν θα τα βρουν εδώ. Πως η αξιοπρέπεια δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Πως αυτά που υπερασπιζόμαστε δεν μένουν σε θεωρητικό επίπεδο τα αποδεικνύουμε στην πράξη. Ένας νέος πολιτικός δηλώνει με τον τρόπο του πως αν θέλουμε ο σκοταδισμός μπορεί να νικηθεί και έξω υπάρχει μια νέα γενιά ανθρώπων που το αποδεικνύει καθημερινά.

Δεύτερο καλό νέο. Μου τηλεφώνησαν με αφορμή το γεγονός άνθρωποι από διάφορες οργανώσεις και διαφορετικούς πολιτικούς χώρους. Το μήνυμα ήταν ένα. Αυτό μας αφορά όλους και όλες. Μπράβο στον ίδιο και στον πολιτικό του χώρο που δεν μάσησαν. Δεν είναι θέμα μόνο της αριστεράς αλλά κάθε ανθρώπου που σέβεται τον εαυτό του την ελευθερία του την ίδια τη ζωή. Δεν προσπαθούν να εκβιάσουν εκείνον αλλά εμένα εσένα, το μέλλον μας. Θα μας βρουν μπροστά τους.

Η υπόθεση Γαβριήλ είναι υπόθεση της κοινωνίας των πολιτών. Στοιχηθείτε με την πρόοδο ή με την οπισθοδρόμηση. Με την ελευθερία ή τα δεσμά. Με την ομορφιά ή την ασχήμια. Με τον παλιό κόσμο ή αυτόν που ονειρευόμαστε να παραδώσουμε στα παιδιά μας. Ελάτε να μετρηθούμε!

ΠΗΓΗ:
Φωτεινή Λαμπρίδη για το tvxs.gr
Πηγή: Γαβριήλ, εμένα εκβιάζουν - RAMNOUSIA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου