Παρακολουθώντας σήμερα συγχρόνως τις ειδήσεις σε δύο ιδιωτικά κανάλια διαπίστωσα κάτι άκρως ανησυχητικό.
Θέλω να το μοιρασθώ μαζί σας για να σας προβληματίσω γι' αυτά που συμβαίνουν στην χώρα μας.
Τα κανάλια στα οπoία αναφέρομαι είναι ο ΑΝΤ1 και το MEGA και θεωρητικά ανήκουν σε διαφορετικές ιδιοκτησίες και είναι "ανεξάρτητα".
Κατά περίεργο τρόπο όμως η θεματολογία τους την 30.7.2013 ήταν απόλυτα συγχρονισμένη και τα θέματα της ειδησεογραφίας τους παρόμοια και με την ίδια σειρά.
Οποιοσδήποτε τηλεθεατής προσπαθούσε αλλάζοντας κανάλι να αποφύγει κάποιο ρεπορτάζ που δεν του άρεσε, έπεφτε στην ίδια είδηση στο άλλο κανάλι.
Το φαινόμενο αυτό συνηθίζεται σε διαφημιστικά project. όπου η διαφημιστική εταιρεία αγοράζει χρόνο σε διάφορα ανταγωνιστικά κανάλια και μεταδίδει την ίδια διαφήμιση συγχρόνως με σκοπό να κάνει πλύση εγκεφάλου στους τηλεθεατές που μετακινούνται αυθόρμητα από κανάλι σε κανάλι , ψάχνοντας για καλύτερο πρόγραμμα ή για να αποφύγουν τις διαφημίσεις.
Μία παρόμοια τακτική μπορείτε να παρατηρήσετε με την διαφήμιση της Eurobank με τα ιστιοπλοικά, που παίζεται αυτό τον καιρό.
Μας δείχνουν αρχικά ένα ιστιοπλοικό με το πλήρωμα του σε πλήρη δράση με το σήμα της Eurobank στα πανιά του. Ακολουθεί στη συνέχεια μία φαινομενικά άσχετη διαφήμιση, όπου συνήθως κυριαρχεί το μπλέ χρώμα για να γίνεται υποσυνείδητα σύνδεση με το μπλέ της θάλασσας. Αμέσως μετά ακολουθεί ένα πλάνο της αρχικής διαφήμισης με δύο ομοιόμορφα σκάφη με πανιά με το σήμα της Eurobank και του νέου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.
Αν μάλιστα τα προσέξετε θα δείτε ότι πρόκειται για το ίδιο σκάφος σε διπλή ψηφιακή απεικόνιση με διαφορετικά πανιά. Το πλήρωμα στα δύο σκάφη βρίσκεται στις ίδιες θέσεις...
Εικονική διαφήμιση, εικονική πραγματικότητα, εικονικές ειδήσεις και πληροφορίες...
Αυτή η διαφημιστική τακτική στοχεύει στο υποσυνείδητο του θεατή και ενδεχομένως σε κάποια άλλη χώρα να ήταν απαγορευμένη.
Στην Ελλάδα βέβαια το ΕΣΡ μπορεί να εκδίδει οδηγίες και να βάζει τα κανάλια να λογοκρίνουν τις βωμολοχίες του Στάθη Ψάλτη στις ταινίες της εποχής του 1980, αλλά για θέματα υποσυνείδητων τακτικών διαφήμισης παραμένει βαθιά νυχτωμένο.
Η τακτική εφαρμόζεται κυρίως από τα δύο κύρια μνημονιακά μέσα για να σας "πληροφορήσουν" έγκυρα.
Γνωρίζουν ότι γίνονται βαρετοί με τις ειδήσεις κονσέρβα που οι μιντιάρχες μας πλασάρουν κατ' εντολή της συγκυβέρνησης. Φοβούνται μην τους εγκαταλείψουμε για κάτι καλύτερο και συγχρονίζουν τις ανούσιες ειδήσεις τους.
Η παρουσία ενός κρατικού καναλιού, όπως η ΕΡΤ . όμως χαλούσε την συνταγή. Οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ προφανώς χαλούσαν τον συγχρονισμό των μνημονιακών μέσων και κατέστρεφαν χωρίς να το επιδιώκουν τα υποσυνείδητα μηνύματα. Για τον λόγο αυτό έπρεπε να σωπάσουν...
Το succes story των αποτυχημένων της συγκυβέρνησης πρέπει να υποστηριχθεί με κάθε τίμημα και μέσο. Ακόμα και με παραβίαση της κοινής λογικής με την μέθοδο του άσπρου-μαύρου.
Αλήθεια είναι επιτυχία το να αυξάνεις κατά 24% ετήσια το δημόσιο χρέος για να επιτύχεις μελλοντικά στο τέλος του 2014 πρωτογενές πλεόνασμα 300 εκατομμυρίων ευρώ;
Την ίδια ημέρα παρακολούθησα ρεπορτάζ σέ ένα από τα προαναφερόμενα κανάλια όπου ό "εγκριτος" παρουσιαστής δημοσιογράφος μάλωνε τους οικογενειάρχες γιατί μόνο 142.000 από τους 440.000 δικαιούμενους είχαν κάνει αίτηση μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής για να πάρουν οικογενειακό επίδομα.
Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος ξέχασε βέβαια βολικά να αναφέρει ότι η ηλεκτρονική εφαρμογή ενεργοποιήθηκε καθυστερημένα, έχει πολλά τεχνικά προβλήματα με σπουδαιότερο το ότι δεν προβλέπεται διαδικασία διόρθωσης για λανθασμένες καταχωρήσεις.
Επίσης βολικά ξέχασε ότι προαπαιτούμενο για την καταβολή οποιουδήποτε επιδόματος είναι να έχει εκδοθεί εκκαθαριστικό εισοδήματος από την Εφορία.
Η εφορία όμως επίσης βολικά καλεί 8 στους 10 φορολογούμενους για έλεγχο και μπλοκάρει την έκδοση εκκαθαριστικών όταν προκύπτουν επιστροφές ή μικρή υποχρέωση καταβολής φόρου.
Τυχαίο ; Δεν νομίζω...
Και η προθεσμία υποβολής φορολογικών δηλώσεων τελειώνει "χωρίς παράταση" τέλη Αυγούστου, ενώ η υποβολή αιτήσεων για οικογενειακό επίδομα γίνεται μέχρι τέλος του έτους...
Προλάβετε...Μην χάσετε...
'Αλλη μία κραυγαλέα περίπτωση υποσυνείδητου μηνύματος...Κάντε φορολογική δήλωση τώρα...Πριν την προθεσμία για να πάρετε 'οικογενειακό" επίδομα-κοροϊδία...
Μία άλλη μορφή παραπλανητικών ειδήσεων είναι η αναγγελία μήνες πριν νομοθετικών ρυθμίσεων και συστημάτων, που ουδέποτε νομοθετήθηκαν ή λειτούργησαν.
Μας βομβαρδίζουν επί μήνες με την μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13%. Το μέτρο εφαρμόζεται κουτσουρεμένο για 4 μήνες από 1.8.2013 μέχρι το τέλος του έτους "πιλοτικά".
Αλλά το υποσυνείδητο μήνυμα πάλι προβάλεται:
Σας μειώνουμε το ΦΠΑ, αλλά θα πρέπει να φροντίσετε να εισπράξουμε περισσότερο φόρο για να πείσουμε την τρόικα.
Πρέπει να ζητάτε απόδειξη απαραίτητα...1400 ελεγκτές του ΣΔΟΕ αλωνίζουν τα νησιά από τώρα για να εξασφαλίσουν την έκδοση αποδείξεων.
'Εκαναν ήδη 41 ελέγχους σε μεγάλο νησί και βρήκαν 38 παραβάτες.
Σιγά τα ωά...
Ας κάνουν πρώτα τους ελέγχους που προβλέπονται για φέτος λόγω των δεσμεύσεων τους προς την τρόικα που βαδίζουν με ρυθμό 50% από τον απαιτούμενο για την έγκαιρη ολοκλήρωση τους με βάση το πρόγραμμα τους.
Ας εισπράξουν πρώτα τους φόρους 8,5 δις ευρώ που σκοπεύουν να μας καταλογίσουν το προσεχές οκτάμηνο. Για όλα αυτά μούγκα στην στρούγκα...
Δυστυχώς για αυτούς ο κόσμος πλέον έχει καταλάβει τα ψέματα και την προπαγάνδα τους. Τα προσχήματα δεν τηρήθηκαν, η εμπιστοσύνη του ακροατή χάθηκε και μένει πλέον μόνο μία οδυνηρή έκπληξη γι' αυτούς στο κοντινό μέλλον.
Πριν τις τελευταίες εκλογές κάποιος μεγαλόσχημος εφοπλιστής δήλωνε στα μέσα ενημέρωσης απευθυνόμενος στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης: Πιάσε μας, αν μπορείς...
Tώρα προφυλακισμένος τι δηλώνει;
'Eχει ο καιρός γυρίσματα και η περίπτωση του ALTER πρέπει να τους προβληματίζει...
Το μέλλον τους είναι η πτώχευση, το κλείσιμο και ενδεχομένως η φυλακή...
In a theater near you soon...
on Ofeon
Πηγή: Υποσυνείδητα μηνύματα για να καλυφθεί η εμφανής αποτυχία. Ως πότε όμως; - RAMNOUSIA
Θέλω να το μοιρασθώ μαζί σας για να σας προβληματίσω γι' αυτά που συμβαίνουν στην χώρα μας.
Τα κανάλια στα οπoία αναφέρομαι είναι ο ΑΝΤ1 και το MEGA και θεωρητικά ανήκουν σε διαφορετικές ιδιοκτησίες και είναι "ανεξάρτητα".
Κατά περίεργο τρόπο όμως η θεματολογία τους την 30.7.2013 ήταν απόλυτα συγχρονισμένη και τα θέματα της ειδησεογραφίας τους παρόμοια και με την ίδια σειρά.
Οποιοσδήποτε τηλεθεατής προσπαθούσε αλλάζοντας κανάλι να αποφύγει κάποιο ρεπορτάζ που δεν του άρεσε, έπεφτε στην ίδια είδηση στο άλλο κανάλι.
Το φαινόμενο αυτό συνηθίζεται σε διαφημιστικά project. όπου η διαφημιστική εταιρεία αγοράζει χρόνο σε διάφορα ανταγωνιστικά κανάλια και μεταδίδει την ίδια διαφήμιση συγχρόνως με σκοπό να κάνει πλύση εγκεφάλου στους τηλεθεατές που μετακινούνται αυθόρμητα από κανάλι σε κανάλι , ψάχνοντας για καλύτερο πρόγραμμα ή για να αποφύγουν τις διαφημίσεις.
Μία παρόμοια τακτική μπορείτε να παρατηρήσετε με την διαφήμιση της Eurobank με τα ιστιοπλοικά, που παίζεται αυτό τον καιρό.
Μας δείχνουν αρχικά ένα ιστιοπλοικό με το πλήρωμα του σε πλήρη δράση με το σήμα της Eurobank στα πανιά του. Ακολουθεί στη συνέχεια μία φαινομενικά άσχετη διαφήμιση, όπου συνήθως κυριαρχεί το μπλέ χρώμα για να γίνεται υποσυνείδητα σύνδεση με το μπλέ της θάλασσας. Αμέσως μετά ακολουθεί ένα πλάνο της αρχικής διαφήμισης με δύο ομοιόμορφα σκάφη με πανιά με το σήμα της Eurobank και του νέου Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.
Αν μάλιστα τα προσέξετε θα δείτε ότι πρόκειται για το ίδιο σκάφος σε διπλή ψηφιακή απεικόνιση με διαφορετικά πανιά. Το πλήρωμα στα δύο σκάφη βρίσκεται στις ίδιες θέσεις...
Εικονική διαφήμιση, εικονική πραγματικότητα, εικονικές ειδήσεις και πληροφορίες...
Αυτή η διαφημιστική τακτική στοχεύει στο υποσυνείδητο του θεατή και ενδεχομένως σε κάποια άλλη χώρα να ήταν απαγορευμένη.
Στην Ελλάδα βέβαια το ΕΣΡ μπορεί να εκδίδει οδηγίες και να βάζει τα κανάλια να λογοκρίνουν τις βωμολοχίες του Στάθη Ψάλτη στις ταινίες της εποχής του 1980, αλλά για θέματα υποσυνείδητων τακτικών διαφήμισης παραμένει βαθιά νυχτωμένο.
Η τακτική εφαρμόζεται κυρίως από τα δύο κύρια μνημονιακά μέσα για να σας "πληροφορήσουν" έγκυρα.
Γνωρίζουν ότι γίνονται βαρετοί με τις ειδήσεις κονσέρβα που οι μιντιάρχες μας πλασάρουν κατ' εντολή της συγκυβέρνησης. Φοβούνται μην τους εγκαταλείψουμε για κάτι καλύτερο και συγχρονίζουν τις ανούσιες ειδήσεις τους.
Η παρουσία ενός κρατικού καναλιού, όπως η ΕΡΤ . όμως χαλούσε την συνταγή. Οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ προφανώς χαλούσαν τον συγχρονισμό των μνημονιακών μέσων και κατέστρεφαν χωρίς να το επιδιώκουν τα υποσυνείδητα μηνύματα. Για τον λόγο αυτό έπρεπε να σωπάσουν...
Το succes story των αποτυχημένων της συγκυβέρνησης πρέπει να υποστηριχθεί με κάθε τίμημα και μέσο. Ακόμα και με παραβίαση της κοινής λογικής με την μέθοδο του άσπρου-μαύρου.
Αλήθεια είναι επιτυχία το να αυξάνεις κατά 24% ετήσια το δημόσιο χρέος για να επιτύχεις μελλοντικά στο τέλος του 2014 πρωτογενές πλεόνασμα 300 εκατομμυρίων ευρώ;
Την ίδια ημέρα παρακολούθησα ρεπορτάζ σέ ένα από τα προαναφερόμενα κανάλια όπου ό "εγκριτος" παρουσιαστής δημοσιογράφος μάλωνε τους οικογενειάρχες γιατί μόνο 142.000 από τους 440.000 δικαιούμενους είχαν κάνει αίτηση μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής για να πάρουν οικογενειακό επίδομα.
Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος ξέχασε βέβαια βολικά να αναφέρει ότι η ηλεκτρονική εφαρμογή ενεργοποιήθηκε καθυστερημένα, έχει πολλά τεχνικά προβλήματα με σπουδαιότερο το ότι δεν προβλέπεται διαδικασία διόρθωσης για λανθασμένες καταχωρήσεις.
Επίσης βολικά ξέχασε ότι προαπαιτούμενο για την καταβολή οποιουδήποτε επιδόματος είναι να έχει εκδοθεί εκκαθαριστικό εισοδήματος από την Εφορία.
Η εφορία όμως επίσης βολικά καλεί 8 στους 10 φορολογούμενους για έλεγχο και μπλοκάρει την έκδοση εκκαθαριστικών όταν προκύπτουν επιστροφές ή μικρή υποχρέωση καταβολής φόρου.
Τυχαίο ; Δεν νομίζω...
Και η προθεσμία υποβολής φορολογικών δηλώσεων τελειώνει "χωρίς παράταση" τέλη Αυγούστου, ενώ η υποβολή αιτήσεων για οικογενειακό επίδομα γίνεται μέχρι τέλος του έτους...
Προλάβετε...Μην χάσετε...
'Αλλη μία κραυγαλέα περίπτωση υποσυνείδητου μηνύματος...Κάντε φορολογική δήλωση τώρα...Πριν την προθεσμία για να πάρετε 'οικογενειακό" επίδομα-κοροϊδία...
Μία άλλη μορφή παραπλανητικών ειδήσεων είναι η αναγγελία μήνες πριν νομοθετικών ρυθμίσεων και συστημάτων, που ουδέποτε νομοθετήθηκαν ή λειτούργησαν.
Μας βομβαρδίζουν επί μήνες με την μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13%. Το μέτρο εφαρμόζεται κουτσουρεμένο για 4 μήνες από 1.8.2013 μέχρι το τέλος του έτους "πιλοτικά".
Αλλά το υποσυνείδητο μήνυμα πάλι προβάλεται:
Σας μειώνουμε το ΦΠΑ, αλλά θα πρέπει να φροντίσετε να εισπράξουμε περισσότερο φόρο για να πείσουμε την τρόικα.
Πρέπει να ζητάτε απόδειξη απαραίτητα...1400 ελεγκτές του ΣΔΟΕ αλωνίζουν τα νησιά από τώρα για να εξασφαλίσουν την έκδοση αποδείξεων.
'Εκαναν ήδη 41 ελέγχους σε μεγάλο νησί και βρήκαν 38 παραβάτες.
Σιγά τα ωά...
Ας κάνουν πρώτα τους ελέγχους που προβλέπονται για φέτος λόγω των δεσμεύσεων τους προς την τρόικα που βαδίζουν με ρυθμό 50% από τον απαιτούμενο για την έγκαιρη ολοκλήρωση τους με βάση το πρόγραμμα τους.
Ας εισπράξουν πρώτα τους φόρους 8,5 δις ευρώ που σκοπεύουν να μας καταλογίσουν το προσεχές οκτάμηνο. Για όλα αυτά μούγκα στην στρούγκα...
Δυστυχώς για αυτούς ο κόσμος πλέον έχει καταλάβει τα ψέματα και την προπαγάνδα τους. Τα προσχήματα δεν τηρήθηκαν, η εμπιστοσύνη του ακροατή χάθηκε και μένει πλέον μόνο μία οδυνηρή έκπληξη γι' αυτούς στο κοντινό μέλλον.
Πριν τις τελευταίες εκλογές κάποιος μεγαλόσχημος εφοπλιστής δήλωνε στα μέσα ενημέρωσης απευθυνόμενος στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης: Πιάσε μας, αν μπορείς...
Tώρα προφυλακισμένος τι δηλώνει;
'Eχει ο καιρός γυρίσματα και η περίπτωση του ALTER πρέπει να τους προβληματίζει...
Το μέλλον τους είναι η πτώχευση, το κλείσιμο και ενδεχομένως η φυλακή...
In a theater near you soon...
on Ofeon
Πηγή: Υποσυνείδητα μηνύματα για να καλυφθεί η εμφανής αποτυχία. Ως πότε όμως; - RAMNOUSIA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου