Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες βράδυ ο διαγωνισμός της ελληνικής Γιουροβίζιον, με νικητή τον Αγάθωνα, το συγκρότημα Κόζα Μόστρα και τους άνδρες των ΜΑΤ.
Εκατοντάδες κόσμου μαζεύτηκαν για να αποθεώσουν τους Έλληνες καλλιτέχνες μέσα κι έξω από τις εγκαταστάσεις του MAD, ιδιοκτησίας Ανδρέα Κουρή, με τους περισσότερους από αυτούς να ανήκουν στους απλήρωτους εργαζομένους των δισκάδικων Metropolis, επίσης ιδιοκτησίας Α. Κουρή.
Η συγκέντρωση αντιμετωπίστηκε με την ειρηνική παρουσία διμοιριών των ΜΑΤ, ενώ διοργανωτές και συμμετέχοντες απηύθυναν αγωνιστικό χαιρετισμό στους συγκεντρωμένους απλήρωτους εργαζόμενους και απολυμένους. Από μέσα τους.
Οι τηλεθεατές του διαγωνισμού δεν πήραν χαμπάρι τι ακριβώς συνέβη, αλλά ακόμη κι αν το έπαιρναν πιο πιθανό θα ήταν να απαιτούσαν εντονότερη καταστολή από αυτή της απλής παράταξης ένοπλων αστυνομικών. Καπουτζίδη και Βανδή σε ζωντανή μετάδοση δε συναντά κανείς τόσο συχνά σήμερα.
Νωρίτερα το μεσημέρι οι ξένοι εκπρόσωποι και νικητές προηγούμενων διαγωνισμών της Γιουροβίζιον ξεναγήθηκαν από την ίδια την υπουργό τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.
Αρχική σκέψη ήταν την ξενάγηση να κάνει ο υπουργός πολιτισμού Κώστας Τζαβάρας, όμως ο Σίμος Κεδίκογλου φοβήθηκε ότι ο Πελοποννήσιος βουλευτής θα τρόμαζε τους νεαρούς καλλιτέχνες και θα χαλούσε την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Δυστυχώς, η Ρούλα Κορομηλά αδυνατούσε να εκτελέσει χρέη μεταφραστή.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι κανείς δεν σκέφτηκε να δείξει στους τραγουδιστές από χώρες της Ανατολικής, κυρίως, Ευρώπης κι άλλα ελληνικά αξιοθέατα, όπως τα κρατητήρια της ΓΑΔΑ και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης πολλών από τους συμπατριώτες τους.
Σε περίπτωση που επιλέξουν να επισκεφτούν ινκόγκνιτο κάποια στιγμή την Αθήνα, είναι πολύ αυξημένες οι πιθανότητες να τα γνωρίσουν από μόνοι τους.
Κριτήριο της επιλογής του τραγουδιού του Αγάθωνα και των Κόζα Μόστρα για να μας εκπροσωπήσει στον διαγωνισμό της Σουηδίας, στάθηκαν τα Βαλκανικά ακούσματα και η παραπομπή του συγκροτήματος στην ιταλική μαφία.
Σιγά - σιγά όλοι οι Έλληνες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι ποτέ μας δεν ανήκαμε στην Ευρώπη, αλλά σε μια εγχώρια μαφία πολύ καλύτερα δομημένη από τα ιταλικά πρότυπα.
Ευτυχώς που οι μισθοί πέσανε στα επίπεδα χωρών του πρώην Ανατολικού μπλοκ, αλλιώς θα μέναμε ακόμη όλοι μας στο Καραμανλικό “ανήκομεν εις τη Δύσιν”.
( Το μπλογκ των Εργαζομένων/Απολυμένων στα Metropolis )
Πολύφυμος
Πηγή: Ανήκομεν εις την Γιουροβίζιον - RAMNOUSIA Εκατοντάδες κόσμου μαζεύτηκαν για να αποθεώσουν τους Έλληνες καλλιτέχνες μέσα κι έξω από τις εγκαταστάσεις του MAD, ιδιοκτησίας Ανδρέα Κουρή, με τους περισσότερους από αυτούς να ανήκουν στους απλήρωτους εργαζομένους των δισκάδικων Metropolis, επίσης ιδιοκτησίας Α. Κουρή.
Η συγκέντρωση αντιμετωπίστηκε με την ειρηνική παρουσία διμοιριών των ΜΑΤ, ενώ διοργανωτές και συμμετέχοντες απηύθυναν αγωνιστικό χαιρετισμό στους συγκεντρωμένους απλήρωτους εργαζόμενους και απολυμένους. Από μέσα τους.
Οι τηλεθεατές του διαγωνισμού δεν πήραν χαμπάρι τι ακριβώς συνέβη, αλλά ακόμη κι αν το έπαιρναν πιο πιθανό θα ήταν να απαιτούσαν εντονότερη καταστολή από αυτή της απλής παράταξης ένοπλων αστυνομικών. Καπουτζίδη και Βανδή σε ζωντανή μετάδοση δε συναντά κανείς τόσο συχνά σήμερα.
Νωρίτερα το μεσημέρι οι ξένοι εκπρόσωποι και νικητές προηγούμενων διαγωνισμών της Γιουροβίζιον ξεναγήθηκαν από την ίδια την υπουργό τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.
Αρχική σκέψη ήταν την ξενάγηση να κάνει ο υπουργός πολιτισμού Κώστας Τζαβάρας, όμως ο Σίμος Κεδίκογλου φοβήθηκε ότι ο Πελοποννήσιος βουλευτής θα τρόμαζε τους νεαρούς καλλιτέχνες και θα χαλούσε την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Δυστυχώς, η Ρούλα Κορομηλά αδυνατούσε να εκτελέσει χρέη μεταφραστή.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι κανείς δεν σκέφτηκε να δείξει στους τραγουδιστές από χώρες της Ανατολικής, κυρίως, Ευρώπης κι άλλα ελληνικά αξιοθέατα, όπως τα κρατητήρια της ΓΑΔΑ και τα στρατόπεδα συγκέντρωσης πολλών από τους συμπατριώτες τους.
Σε περίπτωση που επιλέξουν να επισκεφτούν ινκόγκνιτο κάποια στιγμή την Αθήνα, είναι πολύ αυξημένες οι πιθανότητες να τα γνωρίσουν από μόνοι τους.
Κριτήριο της επιλογής του τραγουδιού του Αγάθωνα και των Κόζα Μόστρα για να μας εκπροσωπήσει στον διαγωνισμό της Σουηδίας, στάθηκαν τα Βαλκανικά ακούσματα και η παραπομπή του συγκροτήματος στην ιταλική μαφία.
Σιγά - σιγά όλοι οι Έλληνες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι ποτέ μας δεν ανήκαμε στην Ευρώπη, αλλά σε μια εγχώρια μαφία πολύ καλύτερα δομημένη από τα ιταλικά πρότυπα.
Ευτυχώς που οι μισθοί πέσανε στα επίπεδα χωρών του πρώην Ανατολικού μπλοκ, αλλιώς θα μέναμε ακόμη όλοι μας στο Καραμανλικό “ανήκομεν εις τη Δύσιν”.
( Το μπλογκ των Εργαζομένων/Απολυμένων στα Metropolis )
Πολύφυμος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου