Powered By Blogger

29.6.15

Αγωνιώ...




Αγωνιώ.
Αγωνιώ πάρα πολύ. Μετά την χαρά και την ανακούφιση που αισθάνθηκα στο άκουσμα της λέξης δημοψήφισμα, αγωνιώ. Γιατί η σοβαρή κριτική που ασκείται από καλόπιστους και από κακοπροαίρετους στις συνθήκες του δημοψηφίσματος, μπορεί να αποβεί καταστροφική, για το ΕΘΝΟΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. Κάπου κατάφεραν να μας μπερδέψουν, να μας εγκλωβίσουν, οι προπαγανδιστές της ακύρωσης του δημοψηφίσματος, και ακούω ποταμίσια κριτική από πατριώτες. Μη χειρότερα δηλαδή πόσο η προπαγάνδα και η συστηματική επί 40 χρνια υπονόμευση της παιδείας μας πέτυχε τον σκοπό της. Απόλυτη ηλιθιοποίηση. Απόλυτη έλλειψη κριτικής σκέψης. Απόλυτη αδυναμία να ξεχωρίσουμε το... ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΗΜΑΝΤΟ, ΤΟ ΕΠΕΙΓΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗ ΕΠΕΙΓΟΝ. Κι εξηγούμαι γιατί έχω τρελαθεί με αυτά που ακούω και διαβάζω.
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. Ακούστηκε η λέξη που ονειρευόμουν, ευχόμουν, προσευχόμουν και ήλπιζα, μάλλον χωρίς ελπίδα. Τι σημαίνει δημοψήφισμα; δημοψήφισμα σημαίνει Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΛΑΟ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΡΠΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΟΥ ΚΑΘΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ και την χρησιμοποιεί για σκοπούς που απέκτησε είτε μλεσα ΣΕ ΛΕΣΧΕΣ,ΕΙΤΕ ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΟΣ. ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ, Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΙΣΗ, ΙΣΗ ΡΕ ΒΛΑΚΑ, ΙΣΗ ΑΞΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ, ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ, ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕΣ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ Ή ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ.
Και παρότι έχεις τη μοναδική ευκαιρία να πεις την ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ, να μιλήσεις επειδή ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΤΑΖΑΝ, ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ. Θεέ μου βόηθα ναμην παραφρονήσω, να αντέξω, να μιλήσω, να εξηγήσω, να σώσω την πατρίδα μου, γιατί ναι, εγώ θα φταίω αν δεν σωθεί.
ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙ ΕΝΔΕΔΟΜΕΝΩΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ. Με τις εξής δικαιολογίες.
1. Το ερώτημα δεν είναι το σωστό. Έπρεπε να μας ρωτήσουν αν θέλουμε το μνημόνιο της κυβέρνησης και της τροικας, αν θέλουμε ευρώ ή δραχμή, αποσύρθηκε το μνημόνιο της τροικας, έληξε το πρόγραμμα κλπ.
2. Χρονικά δεν τοποθετήθηκε σωστά το ερώτημα. Έπρεπε μία εβδομλαδα πριν λήξει το πρόγραμμα για να προστατεύονται οι τράπεζες, είναι λίγος ο χρόνος που μεσολαβεί και καθόλου επαρκής για ενημέρωση κλπ.
3. Δεν γνωρίζουμε τα κίνητρα του τσίπρα και του καμμρνου, αν είναι πατριώτες, αν είναι πουλημένοι, αν, αν αν
4. Δεν μας εξήγησαν αυθεντικά τι σημαίνει το όχι, αν σημαίνει ρήξη εντός ευρωζώνης και διπλό νόμισμα, ή διαγραφή του χρέους και δραχμή, ή καινούρια σκλετη διαπραγμάτευση και πάλι δημοψήφισμα.

ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΩ.
Έχεις δίκιο σε όλα, μαζί σου, ούτε εγώ έχω τις απαντήσεις σε όλα αυτά, ούτε είμαι σίγουρη τι θα γίνει και πού το πάνε.

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΟΥΤΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.
Επουσιώδεις παράμετροι ΕΩΣ ΑΣΤΕΙΕΣ. ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ.

Το μόνο σημαντικό είναι ότι ΚΑΛΟΥΜΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΕΓΩ ΜΟΝΟΝ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΚΙ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ.
Πώς είναι δυνατόν εσύ που αγωνίζεσαι όπως κι εγώ για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΙΣΟΤΗΤΑ, να απεμπολείς ένα τόσο βασικό ΜΕΓΑ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΙ ΑΝΕΛΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑΔΟΘΕΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΤΑΞΕΙΣ;

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ αυτό ακριβώς θέλει από σένα, να σε μπερδεύει ανάμεσα στα πολλά ασήμαντα που σου πασάρει για ΝΑ ΜΗΝ ΣΗΚΩΘΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΟΥ ΑΠ ΟΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΙΣΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙΣ

Πώς είναι δυνατόν να μην κατάλαβες ότι αν και ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΜΕΓΑΛΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ, ΝΑΙ ΕΣΥ, ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΤΟ ΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΝΩ ΕΣΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΣ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ.

Πώς είναι δυνατόν ναμην κατάλαβες ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ. Με την βιονική δύναμη του θα αντιμετωπίσεις το πονηρό κίνητρο του κακού κυβερνήτη σου, γιατί μια που σηκώθηκες απο τον καναπέ δεν ξανακαθεσαι, το λάθος ερώτημα, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΩΤΗΜΑ, και κυρίως

ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ, ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΟΤΙ κακώς λογάριασαν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ.
Ότι είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΥΘΥΝΗ, όσο κι αν δεν σου μάθανε ιστορία για να μην αισθανθείς υπερηφανος απόγονος του Κολοκοτρώνη, όσο κι αν γελοιοποίησαν με τις ταινίες τους τον Λεωνίδα και τον Αχιλλέα, μην τύχει και ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΟΙΑΣΕΙΣ, όσο κι αν σου έμαθαν ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ, ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΕΝΟΧΟΣ, όσο κι αν σε μπούκωσαν ΑΡΑΛΙΚΙ ΚΑΙ ΦΟΒΟ.

ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΣΟΥ, ΚΑΙ
ΝΑΤΗ ΠΕΤΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΙ ΑΝΤΡΙΕΥΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΙΕΥΕΙ

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ Η ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΟΥ Η ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ.

ΞΥΠΝΑ, ΤΣΑΚΙΣΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ,

ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΤΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου